Küçük Sırlar – Su’nun sırtı açık bluzu – adL

Küçük Sırlar finali oldu ama kıyafetleri hala sonlandıramadık 🙂 Su’nun geçmiş bölümlerde giydiği omuzları kabarık, sırtı şerit şerit görünen bluzu Küçük Sırlar by adL Koleksiyonu‘ndandı. Dizinin son dönemdeki kıyafetlerinin sorunlarından geçen yazımda bahsetmişken dün gece de bu yazının görsellerine bakarken farkettim ki Su’nun giydiği bu bluzun mavisini beyaz etekle, beyazını da mavi etekle giymiş. Sanırsam farklı bir kombin yapmak herkesi korkutmuş 🙂 Hatta ve hatta kolyesi bile aynı! Neyse, geçmişte kalan bu detaylara takılmazsak bluzun sezondaki satış fiyatı 179,90 TL idi; fakat adL’nin Küçük Sırlar Koleksiyonu’nda indirimini hesaba katarsak %50 indirimle fiyatının yaklaşık 90,- TL olacağını düşünüyorum (maalesef net indirim oranını bilmiyorum). Bluzun benim gördüğüm kadarıyla fotoğraflardaki renkleri mevcut; mavi, beyaz ve sondaki sarımtırak renk.

Resmin kaynağı: OndaGördüm’ün kendi telefonu 🙂

3 responses to “Küçük Sırlar – Su’nun sırtı açık bluzu – adL

  1. merhba su’nun beyaz adil ısık bluzla beraber taktığı saatin markası nedir acaba.tşkk

  2. Merhaba,

    Ben bu buluzu COK beyeniyorum.. Buluzun beyaz rengi daha satilimi ???
    Hollanda’da yasiyorum ama burda Adil Isik koleksiyonu yok burda biriniz bilgisi varsa Beden olarak XS veya S bana mail atarmisiniz?

    classic.aaa@hotmail.com

    TESSEKURLER!!!!!!!!

Bir Cevap Yazın

